Thailändsk afton (igen)


Thailändsk biffsallad samt grillade scampi med färsk ananas & grön curry-dressing

Hej!

I lördags hade vi middag för goda vänner, och körde thailändskt tema rakt av.


Vårrullar med sweet chili-sås


Grillade scampi med färsk ananas


Den maffiga salladen serverades med thaidressing & grillad oxfilé


Färsk ananas & mango i sockerlag med vaniljglass & halloncoulis

4 reaktioner på ”Thailändsk afton (igen)

  1. Ping: Lördagsmiddag & magsjuka « Finnas Spejs

  2. Jag älskar Thaimat och är jätte inspirerad av det 🙂 nu fick jag lite tips till vad det blir nästa gång 🙂 tack så mycket…

    Jag har en ny matblogg som jag försöker hålla intressant du kan ju kolla och kommentera om du vill 🙂

  3. Fullkomliiiigt ÄLSKAR thaimat, detta skall garanterat testas! Tack för en underbar blogg med underbara recept, det bara vattnas i munnen bara man ser bilderna på maträtterna alltid tycker jag:D:D

    Kram till dig vännen!

Kommentera

