Vretastugan i Tumba

Äntligen har Vretastugan öppnat, med krypavstånd hem till oss! 😀

Robban och jag åt där idag och blev positivt överraskade över att de hade annat än pizzor på menyn. Och vilka portioner! Snyggt upplagt på tallriken och trevlig personal gjorde detta till ett höjdarbesök.

Började med att dela på vitlöksbröd och tzatziki, mkt gott! Sen valde Robban fläskytterfilé med ratatouille, tzatziki och medelhavspotatis och jag åt kycklingfilé fylld med ost och parmaskinka med rouille och medelhavspotatis.

Blev mycket nöjda med vårt första besök här. Tumba behövde verkligen en sån här bra restaurang! Vi rekommenderar verkligen Vretastugan på Kottestigen 2.

/Robbanna


Vretastugan, Kottestigen 2 i Tumba


Vitlöksbröd med tzatziki och oliver


Kyckling- resp fläskytterfilé med goda tillbehör

En reaktion på ”Vretastugan i Tumba

  1. Jag har ätit på vretastugan med, jag blev mäkta överaskad hur goda deras pizzor var, jag har då bara ätit pizza därifrån.
    Men håller med att Tumba behöver ha ett sådan här matställe, och personalen blir ju så glad när man kommer, alltid härliga lenden från dem.
    Ha en fin fortsatt lördag.

Kommentera

